Pénzkeresés a neten
Péntek, 2024-03-29, 4:36 PM
Honlap-menü
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Belépés

PageRank






Szakma és nyelvvizsga egy tanév alatt! - www.liaiskola.hu

Refek szerzése


Ahhoz, hogy a PTC oldalakon többet keress, elengedhetetlen, hogy szerezz referáltakat. Ennek a legegyszerűbb módja a hirdetés. A legjobb, ha PTC oldalakon hirdetsz, de van erre több más lehetőség is, pl. a Logindollars, vagy a State of the Art. Itt most a PTC oldalakon való hirdetésről fogok írni.
Sokféle PTC oldal van, de általában mindegyiken hasonló módon kell hirdetni, most a bux host-os oldalt mutatom be részletesebben. Ilyen bux-hostos oldal. pl. a Money Traffic és társai. A hirdetések sajnos nem ingyenesek, de ha nem akarod a saját pénzedet rászánni, akkor nagyon sok oldalon lehetőség van arra is, hogy az ottani egyenlegedet hirdesd el. Én nagyon gyakran csinálom pl. olyan oldalaknál, amik nem fizetnek. Ha már egyszer hetekig kattoltam, így legalább nem vész kárba a ráfordított idő.

Hirdetések feladása

1. lépés:
Először is azzal kezdd, hogy megnézed van-e elég pénz az egyenlegeden a hirdetésre. A hirdetési árakat a 3. pontban leírtak alapján tudod megnézni.

2. lépés:
Megnézed, hogy az adott oldal engedi-e, hogy az egyenlegedből hirdess. Ehhez kattints az Add funds menüpontra. Ha csak olyan lehetőség van, hogy PayPalról vagy Alertpayról tudsz befizetni, akkor azon az oldalon sajnos nem tudod elhirdetni az egyenlegedet. Ahol el tudod, ott a netbankos befizetés alatt a Transfer funds to purchase balance feliratot találod, vagy valami hasonlót és alatta látod az aktuális egyenlegedet. Itt csak annyi a dolgod, hogy az Enter amount melletti fehér mezőbe beírod mennyi pénzt akarsz elhirdetni az egyenlegedből. Vigyázz, mert ha átrakod oda a pénzed, visszatenni az egyenlegedbe már nem fogod tudni, azt utána már csak hirdetésre tudod felhasználni, esetleg még ref vásárlásra, ahol erre lehetőség van.

3. lépés:
Döntsd el, hogy bannert akarsz hirdetni, vagy PTC-t. Banner hirdetésnél az általad hirdetett oldal banner képe fog megjelenni az adott oldalon annyiszor, ahány megjelenést vásároltál. PTC hirdetésnél a lekattintható reklámok közt fog megjelenni a hirdetésed. Hogy melyik a hatékonyabb módszer a kettő közül, ezt igazából nem tudom, mert nekem jöttek már mindkét hirdetési formából refek, de én inkább a PTC hirdetést favorizálom.

PTC hirdetés:
Lépj be a PTC advertising menüpontba, ekkor megjelenik egy oldal, amit ki kell töltened.
Link text 1: ide a hirdetett oldallal kapcsolatban írj valami jellemzőt. Az oldal előnyeit hangsúlyozd ki. Pl.: ha a messor-buxot akarod hirdetni írhatod ezt: "Stable and paying PTC site since 04/2011" /Stabil és fizető PTC 2011. áprilisa óta/. Természetesen a szöveg bármi lehet, ami az oldalra jellemző, de lehetőleg angolul írd.
Link text 2: Szintén valami jellemzőt kell írni a hirdetendő oldalról, ha a messor-buxot hirdeted, írhatod ezt pl.: "Only $2 minimum payout" /Csak 2$ a minimum kifizetés/. Ide is írhatsz bármit.
LinkURL: ide a ref linkedet kell bemásolni
Email adress: írd be az email címedet, ha üres a mező, de általában már előre be van írva.
Timer duration: itt kiválaszthatod azt, hogy hány másodperces legyen a hirdetés.
Choose plan: itt láthatod az árakat és hogy azért mit fogsz kapni. PL.: 1000 clicks for $3.15, ez azt jelenti, hogy 3.15$-ért 1000 klikkelésig lesz aktív a hirdetésed. Persze az árat befolyásolja az, hogy a choose plan menüpontban hány perceset választottál. Nézd meg mennyi pénzed van és annak alapján válassz.
Demographic filter: itt be tudod jelölgetni, hogy mely országokban jelenjen meg a hirdetés, alapállapotban mind be van jelölve, javaslom ezt hagyd így, ha csak nem pl. egy magyar nyelvű oldalt hirdetsz, aminél azt akarod, hogy csak magyarok nézzék. Akkor szedd ki a pipákat és csak a Magyarországnál hagyd benne.
Memberships: itt azt tudod beállítani, hogy milyen tagsággal rendelkezők nézhessék meg a hirdetést. Én mindet be szoktam jelölni, mert így látják a legtöbben.
Purchase balance: itt látod, hogy mennyi pénzt tudsz elhirdetni, természetesen azt az összeget látod, amit a 2-es pontban átraktál oda.
Ha minden kész, katt a Submit campaign menüpontra.

Banner hirdetés:
Kattints a Banner advertising menüpontra.
Target URL: ide a ref linkedet másold be
Banner URL: ide a hirdetendő oldal banner címét kell bamásolni. Ezt az alábbi módon tudod megkeresni:
Azon az oldalon, amit hirdetni akarsz menj a Promotion tools menüpontba, ahol a ref linked is van. A ref linked alatt látod a bannereket. Ahol több banner is van, ott választhatsz, hogy melyiket akarod. A banner URL felirat mellett találod a bannernek a html címét, ezt másold ki. Menj vissza az oldalra, ahol hirdetsz és a Banner URL feliratú sorba másold be. Általában a www-t ki kell venni belőle, hogy jól működjön, ha az alatta lévő fehér téglalapban látod a banner képét, akkor jól csináltad.
Choose package: itt válaszd ki, hogy hány banner megjelenést szeretnél vásárolni és mennyiért. Természetesen azt válaszd, amelyikre elég a pénzed.
Purchase balance: itt látod, hogy mennyi pénzt tudsz elhirdetni, természetesen azt az összeget látod, amit a 2-es pontban átraktál oda.
Ha minden kész, katt a Submit campaign menüpontra.

Ennyi az egész.

Az Ad statistics menüpontban tudod figyelemmel kísérni, hogy hol tart a hirdetés, mennyi van még belőle hátra.

Jó ref szerzést kívánok!


Keresés
Naptár
«  Március 2024  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • Ingyenes online játékok
  • Az Ön Munkaasztala
  • Oktató videók
  • uCoz Rajongók Oldala








  • Copyright MyCorp © 2024 Honlapszerkesztő - uCoz